Saturday, August 27, 2011

takdir..

salam sme.. nak share cite yg mmg x disangka2.. ha3..
minggu tu aku balek pb.. tidor rumah finaz satu mlm..
finaz punye rumah kat shah alam..
hari sabtu tuhh, balek umah naek ktm dari shah alam nak ke serendah..
lps finaz dah hantar aku kat stesen ktm seksyen 19,
tgh2 menunggu tuhh tibe2..
finaz jerit name aku.. 
ait? bkn baru td kew kitorang say good bye..
pelik.. jerit name aku mcm nak bagi satu seten tuhh dgr..
lawak jewp.. so, aku pown tanye lh asal?
tetibe die jerit 'aneem, GB!'
aku terus speechless.. tgok2.. mmg betul die..
alangkah tidak disangke2nye.. boleh plak kitorang jumpe kat stesen tuhh hari tu..
hmm.. time kitorang tgh tunggu train sampai..
die duduk selang satu kerusi dgn aku.. 
wahh.. dh lme gle x jumpe die..
selang brp minit train pown sampai..
aku pown masuk pintu yg dkt dgn aku..
kitorang masuk gerabak lain2.. 
yg sedih nye.. aku masuk koc wanita.. huu..
so mmg x de chan lh nak ckp dgn die..
lg sedih.. x dpt nak wish die time birthday.. huu..
anyway.. alhamdulillah.. 
tq Allah 4 giving me a chance to see him..

jodoh, pertemuan, semuanya di tangan Tuhan..
kite hanya mampu berdoa..


ya Allah, kau jodohkn lah aku dgn insan yg mencintaimu..
insan yg akan membimbing ku kelak.. 
hanya kepadaMu aku berserah..



3 comments:

  1. wey sp GB ni???..hish , kcik2 dah pandai!

    ReplyDelete
  2. he3.. x de ape2 pown.. Guru Besar lh kak yana! :p

    ReplyDelete