Friday, December 17, 2010

shengal~

salam..
well.. baru lepas kemas bilik..
mmg penat..
x sangke lak byk gak brg aku...
bile tgok balek sme brg aku.. mmg memoreble..
byk gak lah hadiah yg aku dpt drpd frends..
pastu ade jumpe kertas nie..
x tau die dr mane.. tp tinggal sehelai jew..
kire cite pendek lah..

dialog ayam dengan lembu~


ayam; manusia nie mmg pentingkan diri sendiri!
lembu; kenapa kau kate camtu??
ayam; tengoklah.. apa diorg buat pada ku!
lembu; hah! buat apa pulak?
ayam; aku nie berteor hari-hari. aku cadang nak lah dapat anak dua tiga ekor. orangkate ada la jugak waris masa aku takde nnty. tapi manusia nie mmg x berhati perut. hari-hari mrk mkn telor aku, mcm mana aku nak dapat anak?
lembu; alah! kau punye masalah kecik jew!
ayam; maksod kau??
lembu; aku nie, kalau fikirkan nasib aku lagi malang. rasa nak bunuh diri pown ade. bayangkan hari-hari manusia minum susu aku tapi sorang pown takde panggil aku MAK!
ayam; ?? (dlm hati: x leh pakai nyer lembu!)

the end~
shengal kan??

okey.. moral off the story.. laen kali panggil lembu MAK!
kah3!
mmg shengal..
thnx for reading~

No comments:

Post a Comment